Jednonápravové návesy VSN1N

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Technická špecifikácia

zatazenieCelkové zaťaženie: 30 000kg  
pohotovostna-hmotnostPohotovostná hmotnosť: 2 000 kg

- váha návesu s prestavbou ťahača,

- bez nadstavby

napravyNáprava BPW / SAF 1 x 10t
ramPodvozok:
  • samonatáčacia s automatickým (aj manuálnym) zaistením pri cúvaní so zvukovou signalizáciou
  • zdvíhanie nápravy ovládané z kabíny vodiča
  • dve jazdné výšky návesu (cesta / terén) ovládané z kabíny vodiča.
pruzeniePruženie: Vzduchové – ukazovateľ tlaku vzduchu v mechoch pruženia (MANOMETER)
pneumatikyPneumatiky: 425/65 R 22,5 s oceľovými diskami
ramRám:
  • zváraná oceľová konštrukcia,
  • kráľovský čap: JOST KZ 1010 – 2“
  • 2x podperné nohy JOST (výškovo nastaviteľné, demontovateľné)
  • oceľový zadný sklopný / pevný  nárazník.
prislusenstvo-v-ceneInštalácia:
  • prevádzková a núdzová vzduchotlaková brzda vybavená automatickým záťažovým regulátorom zn. WABCO / HALDEX
  • EBS+2S/2M WABCO / HALDEX vrátane RSS (Roll Stalitity Support), ručná brzda
  • elektrická inštalácia s bezšrúbovými spojmi zn. ASPÖCK podľa noriem DIN
  • zadné združené päťkomorové svetlá, bočné pozičné osvetlenie.
prislusenstvo-v-cenePríslušenstvo
návesu:
  • držiaky klinov + 2 ks zakladacie kliny
  • plastové blatníky
  • reflexné označenie podľa predpisu EHK č.104
  • podklady k zápisu do TP, manuál v slovenskom jazyku
  • 1.servisná prehliadka v závode VS-mont zdarma (v prípade vykonania u zákazníka je účtovaný výjazd servisným vozidlom).
prislusenstvo-za-priplatokPríslušenstvo  za príplatok:
  • držiak rezervy mechanický – montovaný na podvozok
  • kardánová rýchlospojka pre domiešavač – 330.10
  • plastová skrinka na náradie (len v prípade, že to umožňuje priestor na podvozku).

Pre kombináciu s jednonápravovým návesom doporučujeme na špeciálny tahač prestaviť typ podvozku, ktorý:

  • je vhodný do ťažších terénnych podmienok (optimálna prevádzka 50% cesta a 50% terén resp. nespevnené cesty, …)
  • má rám z jednoduchého U-profilu hrúbky min. 8 mm alebo dvojitý rám
  • má zadné nápravy s reduktormi (výnimočne hypoidné) s max. zaťažením 2×13 až 2×16 ton
  • má trapézové odpruženie zadných náprav (tzn. parabolické; výnimočne vzduchové)
  • má celkovú technickú hmotnosť 41 až 50 ton pre 8×4, 8×6 a 8×8, resp. 33 až 41 ton pre 6×4 a 6×6.

Úprava podvozku na ťahač (schválené pre SR )

  • montáž točnice – JOST – 2″ s uchytávacím plechom
  • upravenie podvozku a príprava úchytov návesu, vyvedenie ovládacích prvkov pre náves za kabínu
  • bočné protipodjazdové zábrany, držiaky klinov (pokiaľ nie sú súčasťou podvozku),
  • plastové blatníky na 2+3+4 nápravu + zásterky
  • pozičné osvetlenie vozidla
  • hydraulický systém HYVA pre ťahač s ovládaním v kabíne vodiča (len pre náves so sklápacou nadstavbou)

Pozn.: Pohotovostná hmotnosť podvozku sa zvýši cca o 650 kg (900 kg s hydraulikou ťahača).

Prevedenie nadstavby S1G –  jednostrannej polkruhovej

pohotovostna-hmotnostPohotovostná hmotnosť (cca): od 3 500 kg *
lozny pirestorObjem nadstavby: od 20 m3 – 25 m3
materialyPoužitý materiál na nadstavbe: HB 450 (vysokopevnostná oteru-vzdorná oceľ), DOMEX S700 MC,

Prevedenie nadstavby S2 – dvojstrannej

pohotovostna-hmotnostPohotovostná hmotnosť (cca): od 4 000 kg *
lozny pirestorObjem nadstavby: od 17 m3 –  25 m3
materialyPoužitý materiál na nadstavbe: HB 450 (vysokopevnostná oteru-vzdorná oceľ), DOMEX S700 MC , Profil AL 60/40 mm, Oceľ ST52.3

Prevedenie nadstavby Domiešavač Putzmeister  

pohotovostna-hmotnostPohotovostná hmotnosť (cca): od 4 000 kg *
lozny pirestorObjem nadstavby: od 9 m3 – 12 m3
materialyPoužitý materiál na nadstavbe: DOMEX, oceľ ST52.3
* hmotnosť záleží od konkrétnej špecifikácie a rozmerov
Prevedenie pre ISO kontajner 20′ (dĺžka 6 m)
- 2ks uchytávacie priečniky pre zaistenie (uchytenie) kontajnera
pohotovostna-hmotnostPohotovostná hmotnosť (cca): + 150 kg

Videá

Bližšie informácie vám radi poskytneme:

+421 42 4313 511

vsmont@vsmont.sk